
Aikaansaaja, toteuttaja, bisneksen best friend.
Kurkkaa esimerkkityötehtäviä:
-
Ostolaskujen tiliöinti, käsittely, dimensiointi ja maksatus
Myyntireskontranhoito, laskutusaineiston kerääminen/kasaaminen
Henkilöstöhallinnon tehtävät (lounassetelit, tuntilistojen tarkistus, palkkamateriaalin kasaus)
Toimiston pienhankinnat (joululahjat, paperitarvikkeet yms.)
Mallipohjien ja asiakirjojen laadinta
Kokoussihteerinä toimiminen
-
Markkinointisuunnitelmat
Asiakaskartoitukset
Somekanavien perustaminen ja somemanagerointi
Brändi-ilmeen luonti/päivitys
Somepohjien & julkaisukalenterin luonti
Printtimateriaalien suunnittelu
Canva opastus
Verkkosivujen päivitys
Käännöstyöt
-
Projektikoordinointi
Kilpailutukset
Tiedonhankinta ja -koonti
Prosessikuvaukset
Tapahtumakoordinointi
(esim. saunaillat, tyky-päivät, messut)
Dokumentointi
Miten hyödyt assistenttipalvelun ulkoistamisesta?
Enemmän aikaa liiketoiminnalle
Saat enemmän aikaa oman liiketoimintasi kasvattamiseen ja kehittämiseen. Voit keskittyä olennaiseen.
Avoin hinnoittelu
Maksat vain tehdystä työstä. Ei työnantajavelvoitteita eikä -kuluja. Ei väline kuluja.
Apu saatavilla tarpeen mukaan
Toimeksianto voi olla pieni tai suuri - juuri sinun tarpeidesi mukaan. Ulkoistetun assistentin saat käyttöösi vain tunniksi tai tarvittaessa pidempää projektia varten. Ulkoistetusta assistentista pääset eroon helposti tilanteiden ja tarpeiden muuttuessa.

-
Assitenttipalvelut - hinnoittelu
Yksittäiset toimeksiannot tuntihinnoitteluna. Valmiit paketit jatkuvaan assistenttitarpeeseen. Isommat toimeksiannot ja projektit - kysy lisää!
Mahdolliset materiaali- ja ohjelmistokulut laskutetaan erikseen. Matkakustannukset asiakkaan tiloihin Kokemäen ulkopuolelle 0,53 €/km.
Kaikki hinnat alv 0%.
-
-
5 h/kk ~ 225,00€
-
10 h/kk ~ 450,00 €
-
20 h/kk ~ 840,00 €